Passo Zebrú 3005m. - MTB supertrail

19.10.2016
passo-zebru-3005m-mtb-supertrail

St. Catherina Valfurva 1700m.

Budíme sa ráno v aute na parkovisku. Cez okno pozorujeme ako sa na nás rúti obrovský kmeň stromu. Večer sme potme zaparkovali rovno pod lanovkou na drevo :) Kmeň pristáva na zemi neďaleko od nás. Rýchlo preparkovať!!!

Prichádzame do centra, objednaný Landrover s prívesom už čaká. Prichádzajú aj ďalší dvaja pasažieri s bajkmi. Šofér nakladá bajky osvedčeným systémom. S takouto podporou sa ešte rozospatí dostávame pohodlne na Pizzini hutte 2700m. Vyše 1000 výškových metrov za 18evry.

Od chaty už posilnení druhou kávou a koláčom vyrážame po svojich. Väčšinou tlačíme. Zastavujeme sa až v sedle.

zjazd_passo_Zebrú_-_Bormio

Passo Zebrú 3005.

Prechod cez toto sedlo a následný zjazd do Bormia 1250m. patrí medzi najveľkolepejšie alpské túry na MTB. Bohužiaľ výhľady na kopčeky okolo sa nekonajú. Kraľovať by im mal výhľad na Konigspitze. Našťastie neprší iba občas spadne pár kvapiek. Zjazdujeme... a fotíme... aspoň sa neunavíme :)

Spolu s nami zjazdujú dvaja nemci. Vidieť, že to majú v ruke. Fotíme sa navzájom. Vďaka za fotky!

zjazd_passo_Zebrú_-_Bormio

Lúčime sa s nimi v doline. Oni idú cez sedlo do St. Catheriny my zjazdujeme do Bormia. Cestou nás čaká jeden kratší výšlap z dolinky doprava hore a potom dlhý a parádny traverz borovicovými lesíkmi až do Bormia. Chodníček sa volá Stravalfurva a je dobre značený bajkovýmy značkami.

Zjazdovali sme vyše 1800 výškových metrov. Je poludnie. Na obed zmrzlina.

Po obede nasleduje poobedňajší program, ale o tom už v pokračovaní... nabudúce.